Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.07.2014 23:02 - Ало, модераторите!
Автор: jediknight Категория: Други   
Прочетен: 2919 Коментари: 9 Гласове:
30

Последна промяна: 26.02.2015 23:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


Още колко време трябва да гледаме клеветническия постинг на Андрей? Последният е известен с лъжите си и кaкто сами виждате, подхвърля разни неща, все едно е предложил доказателства. За подобни деяния се плащат обезщетения. Този идиот заслужава съд.
Вместо него свалихте Ангелина Пискова, която просто опитваше да се защити.
Hе ви ли е срам? 





Тагове:   клоун,   срам,   мошеник,   лъжец,   смешник,


Гласувай:
34



1. jediknight - Оооо .......!!!!!!!!!
22.07.2014 23:05
Не е само Андрей. Сега виждам и Блекпредатор.
Два поста, оплюващи един и същ човек чрез лъжи.
Браво, бе! Страхотни правила има този сайт!
цитирай
2. анонимен - Freeoldman и minevv са профили на ...
22.07.2014 23:13
Freeoldman и minevv са профили на един човек.
цитирай
3. анонимен - Ами аз
22.07.2014 23:18
вече изтъкнах тази малка подробност от местния пейзаж. Не че очаквам адекватна реакция, де.
В крайна сметка, нямам нищо против тези постинги да бъдат прочетени - блоговите мръсници са ясни на всички, защото така успешно се разобличават, както никой друг не би могъл да ги разобличи.
цитирай
4. jediknight - вече изтъкнах тази малка подроб...
22.07.2014 23:26
angpiskova написа:
вече изтъкнах тази малка подробност от местния пейзаж. Не че очаквам адекватна реакция, де.
В крайна сметка, нямам нищо против тези постинги да бъдат прочетени - блоговите мръсници са ясни на всички, защото така успешно се разобличават, както никой друг не би могъл да ги разобличи.


Не стига, че са лъжи, а и не им е за пръв път. Ама нали виждаш - не ги закачат, въпреки че се самокоментират плюс още няколко многопрофилници с по няколко профила.

Тези хора разбират ли какво е честност?
цитирай
5. defender - :)))
22.07.2014 23:34
Някакви злосторници решиха, че могат да коментират на моя постинг.

Кой ви каза, че ме интересува мнението на злобарите? Това, че не отричам правото ви на мнение, не означава, че ще позволя да цапате блога ми.

Кушел утрепа всички - пусна три коментара при условие, че още първия не излезе. Луд човек :)))

цитирай
6. shuriken - Доносникът Андрей, активно снасял ...
22.07.2014 23:44
Доносникът Андрей, активно снасял на Държавна сигурност, говори за любов между хората под постинг, който е създаден за да оплюва чрез лъжи. Тоя нормален ли е? Баща му като го е биел, сигурно е излизал с номера “Бия, защото те обичам”. Няма друга причина, поради която така очебийно да бърка любов и омраза.
цитирай
7. dockholiday - валериан :)))
24.07.2014 01:17
Дъртата Елинора подскача насам-натам, мислейки че ще постигне нещо.
Hе става, бабишор.
В девета глуха си и няма излизане оттам.
Разбраха ти игричките.
цитирай
8. sullltan - Аз също се изказах по въпроса:
24.07.2014 21:39

http://sullltan.blog.bg/biznes/2014/07/23/shto-li-pyk-da-ne-se-izkaja-i-az-za-angelina-piskova.1283387


цитирай
9. tutankhamon661 - !!!!!!!!!!!!!!
28.07.2014 02:26

Аз се чудя защо Еxorsist така упорито слага минуси, за което доста хора са ме информирали, а той бил профил на простака Freeoldman. Тъй като нямам комунистическия навик да подхвърлям непроверени глупости, до преди малко изобщо не се съмнявах в никой. Сега обаче видях, че Еxorsist е пуснал постинг, където няма никаква идея – просто е подхвърлил обида. Типично в стила на пропадналия мошеник Freeoldman, който не е спирал да обижда блогъри заради това, че с глупостта си не може да събуди интереса им и не всеки е съгласен да се подмазва, за да му коментират и гласуват.

Това обаче не е достатъчно за да свържа профила, с когото и да било – много хора го правят. Но вижте какво става в коментарите!

Freeoldman “невинно” подхвърля към Еxorsist запитване дали не съм аз и ..... о, Боже, ..... Еxorsist също толкова “невинно” потвърждава /!!!!!!!/. Представете си, Freeoldman очаква така да ми го лепне! Схващате ли колко ви подценява? Типично за глупав и елементарен човек, който мисли, че другите са глупаци като него и всяка лична полюция му се струва гениална.

Напомням: същият пропаднал цървул държи Rozzata, ама уж “са във война”.

Кажете честно: такъв дебил, прахосващ времето си да пуска глуповати изказвания вместо да свърши работа поне за две стотинки, заслужава ли да води хубав живот? А помощи от държавата? По-добре да ги дадат на произволна циганка – за разлика от него е родила няколко деца. А той - нищо.

Ей, Боклук! Знаеш ли колко пъти са ми прилагали тези номерца? Знаеш ли колко знам за Blog.bg? А знаеш ли колко фалшиви профили на “истински блогъри” са ми известни, но си трая, защото не са ме засегнали или съм ги споделил по приятелска линия? Hали помниш, че скоро ми гласува с онзи мазен профил, чрез който обичаше да ми коментираш? Аз върнах гласа и ти помисли, че съм говорил за друг. Bиждаш ли колко лесно те пратих за зелен хайвер? Малоумник, ха-ха ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jediknight
Категория: Видео
Прочетен: 441721
Постинги: 73
Коментари: 587
Гласове: 3058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930