Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.06.2014 18:58 - Законите на Богоизбрания Мустак
Автор: jediknight Категория: Забавление   
Прочетен: 3204 Коментари: 12 Гласове:
66

Последна промяна: 26.02.2015 23:30





1. Кой е истински блогер решавам аз, аз и само аз.

2. Истински блогери сме само аз и онези, които ми коментират. Може да се отчетете с по няколко профила – справка точка 1. Всичко е позволено за да изляза на Първа страница.

3. Колкото и да си четен, аз съм по-четен от теб. Ако трябва, три ще е повече от триста, но на моeто ще бъде.

4. Еталон за качествени публикации – целият ми блог. По него правиш справка, в него се консултираш, в него се кланяш.

5. Други качествени публикации са само онези, която са след мен и в крайна сметка не направят повече посещения от моитe. Не подценявай Силата на Завистта ми!

6. Качествена блогерка – всяка, която ежедневно гали мустаците ми и се лиготи с мен.

7. Некачествена блогерка – всяка, която не ми обръща внимание и си позволява да има лично мнение, разминаващо се с моето и с червената партийна линия.

8. Не спретвай кръжоци срещу мен! Умея да се тръшкам и плача – ефектно и ефективно.

9. Възхвалявай ме ежедневно и мазно, защото в противен случай ще пиша лични съобщения и доноси срещу теб! Hе подценявай червената школовка, чийто ярък възпитаник съм аз!

10. За нищо на света не посягай на Първа страница! Тя е моя.




Тагове:   закони,   кухар,


Гласувай:
68



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Представяш ли си
08.06.2014 19:02
до каква степен, освен глупав, трябва да е психически обременен един човек, за да върти само една тема в постингите си?
цитирай
2. jediknight - до каква степен, освен глупав, т...
08.06.2014 19:04
angpiskova написа:
до каква степен, освен глупав, трябва да е психически обременен един човек, за да върти само една тема в постингите си?


Аз си представям. А той дали си представя?
:-DD

цитирай
3. germanwoman - ++++++
08.06.2014 19:07
Meine LieBe..
Du bisT ein FenoMen...
цитирай
4. jediknight - Meine LieBe. . Du bisT ein FenoMen. . ...
08.06.2014 19:23
germanwoman написа:
Meine LieBe..
Du bisT ein FenoMen...



Ехаа, здрасти.. ;)

цитирай
5. sullltan - ШОК !!!!!!!! ...........
08.06.2014 22:01
В постинг, където темата е "Mоля, пуснете ме на Първа страница, защото нямам друга радост в живота", многопрофилният домакин казва "Не мисля, че темата е първа страница".
Ооолеле......
Сори, братя и сестри, но на такива клоуни и Господ не може да помогне. Цял живот ще обвиняват някой друг заради липсата на способности - в случая невъзможност да събудят интерес.
цитирай
6. shuriken - Вас нима ви задоволява сегашният ...
09.06.2014 00:24
Вас нима ви задоволява сегашният вид на сайта?
Разни многопрофилни кушеловци и олдмени да се самокоментират и да тормозят хората с лъжите си?
Hа какво прилича това? Срамота!
цитирай
7. анонимен - Най-страшното е,
09.06.2014 09:59
че тези водят кампания за излизането ни от ЕС. Знаеш ли защо? По простата причина, че не говорят никакви други езици, освен руски и то зле. А за да се чувстваш добре в общност като ЕС, трябва да ползваш поне един от официалните езици, най-малкото, за да разбереш какво ти говорят. И това е само началото.
Аз, пак казвам, ще се боря с всички сили, за да не им го позволя. Не може заради едни невежи да страдат можещи и умни хора.
цитирай
8. jediknight - че тези водят кампания за излиза...
09.06.2014 10:23
angpiskova написа:
че тези водят кампания за излизането ни от ЕС. Знаеш ли защо? По простата причина, че не говорят никакви други езици, освен руски и то зле. А за да се чувстваш добре в общност като ЕС, трябва да ползваш поне един от официалните езици, най-малкото, за да разбереш какво ти говорят. И това е само началото.
Аз, пак казвам, ще се боря с всички сили, за да не им го позволя. Не може заради едни невежи да страдат можещи и умни хора.


Естествено. Нормален човек не може да го иска, следователно няма да стане с добро. Затова похватите им са такива - цензура, забрани, заплахи, сръдня ...

цитирай
9. анонимен - Именно.
09.06.2014 10:31
Проектират върху другите това, което са самите те - собствената си некадърност.
цитирай
10. анонимен - .........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!..............................
09.06.2014 10:47
Най честният номер за вчера и днес:

Пускаш едно и също от различни профили, като на всеки следващ има препратка към първия.

Ха, днес ме научиха на... хм ...честност ..

:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
цитирай
11. shtaparov - Мустака единичен ли е или двоен? И ...
09.06.2014 17:17
Мустака единичен ли е или двоен? И ако си няма другарче-брадичка,да му уредим едно- от театъра казаха,че имали в повече :))
цитирай
12. jediknight - Мустака единичен ли е или двоен? И ...
09.06.2014 18:35
shtaparov написа:
Мустака единичен ли е или двоен? И ако си няма другарче-брадичка,да му уредим едно- от театъра казаха,че имали в повече :))



Комунистите обичат да получават ..... чуждото.
Значи и той ще е доволен :))

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: jediknight
Категория: Видео
Прочетен: 441368
Постинги: 73
Коментари: 587
Гласове: 3058
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930